lørdag 27. februar 2010

Lørdag♥

Ligger her i sengen sammen med Sandra.
Kan vel med rette ord si "sykesengen".
Her har vi ligget i 2 dager med feber som kommer og går.
Vi hadde vel egentlig tenkt å utnytte vinterferien på en litt annen måte men det ville ikke kroppene våre gitt!!
Det startet med Andrea, så kom jeg og til sist Sandra. Nå er det bare Thomas som gjenstår. 
Uansett, vi har bestemt oss for å bli friske til ukesstart!
Vi får kjøre slalom på kveldstid til uka i stedet vi veitu!!
Det en finner ut når en ligger slik og ikke orker å gjøre noe er at tv-programmet er utrolig lite inspirerende!!
Jeg har en tv-dag i uka ..... på torsdager... kanal fem - Fra sjel til sjel og Synske barn.
Det er det eneste jeg synes er av interesse, så for meg er tv i utgangspunktet bortkastet tid!!
Da gjør jeg gjerne helt andre ting. Jeg blir helt hjernedød av denne dårlige underholdningen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar