torsdag 8. september 2011

Lenge siden sist.....

I dag kom jeg plutselig på at jeg hadde en blogg:) Ut i fra mine siste notater så var jeg inne her i april og det begynner å bli lenge siden. Siden den gang har det skjedd mye!! Nå har jeg nedtelling for det er ikke mer enn 6 uker til vi skal flytte inn i vårt nybygde hus i Festningsåsen. Det gleder vi oss stort til!!

Sommeren forsvant som en vind..... det vi kan kalle sommer da. Noen turer opp og ned til Åmål ble det og en helgetur til Kiel. Det var den sommerferien. Vel, nå er ikke jeg akkurat vel bevandret i ferieverden så det går greit det og!
I dag har jeg sittet og tittet på reisemål til Egypt. Sandra har vært hjemme fra skolen på grunn av omgangssyke og dermed ble det en rolig dag på meg også. I desember blir det 14 dager ferie på oss så i år forlater vi julen. Gleder meg egentlig litt kan man si.

Middagen er akkurat fortært og jeg skal kjøre meg en tur opp i lia for å se hvor langt snekkeren har kommet i dag. Alltid like spennende å se forandringene.
På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar