torsdag 25. februar 2010

Reikitreff♥

Våknet opp i dag og kjente på om jeg skulle reise på reikitreff i kveld eller ikke...
Grunnen til min vurdering er basert på at jeg er blitt forkjølet. Litt uopplagt, tett i nesen og sår i halsen. Jeg tenkte først på alle andre.....som alltid... merkelig at jeg ikke kan la det være!!! 

Hvis atte...... hvis atte jeg kommer så er jeg til smitte for de andre så da er det bedre
å ringe for å fortelle om "rikets tilstand".
(En terapeut sa til meg en gang at du skal gjøre som flyvertinnene.... jeg forstod selvsagt ikke hva hun mente... Først må du tre på deg oksygenmasken før du kan hjelpe andre..... og i dagens tilfelle så skal jeg gjøre det)

Nå er jeg i allefall fast bestemt på at jeg skal gå, nettopp for min egen del.
Jeg skal ta hensyn til meg selv og blåse i de andre for en gangs skyld! (Det hørtes voldsomt ut....men jeg mener det)
Etter en oppbrakende telefon på morraskvisten så ble jeg i allefall helt sikker på at i kveld skal jeg ha påfyll
av gode energier. Jeg er lei av å utsette meg for negative omgivelser for nå er det slutt!!
Definitivt!
Med hvilken rett kan et enkelt menneske tro at man er sånn og slik uten å kjenne vedkommende?!? 
(Ja, jeg snakker om min såkalte far og er ikke redd for å si det lenger! Han tror han kjenner meg etter 24 års fravær!!!)

Jeg lurer....
Nå er i allefall kapittelet lukket for aller siste gang, det har jeg bestemt meg for!

1 kommentar:

  1. To gode beslutninger ble tatt idag forstår jeg.
    En for att du drar på Reiki. Folk som er forkjølet har vi rundt oss hele tiden, de går til frisør, sitter sammen med deg på bussen osv.
    Og beslutning nr to, er nok lur å ta.Bruk ikke negative tanker og krefter på noe som aldri har vært!
    Stjeler energi du kan bruke på de du er glad i!
    Klem

    SvarSlett