lørdag 6. februar 2010

Janne Nordvang`s kranser♥

 
Her er to eksempler på de nydelige hjerte-kransene som Janne lager.
Jeg fikk så lyst til å drive litt aktiv markedsføring for henne, hun er helt uvitende om det på nåværende tidspunkt(hun ser det først når jeg legger det ut på facebook) 
  Hun er så flink!!!
Kransene "taler" for seg selv.
Kvisten plukker hun på måsan og binder den sammen når hun har fått samlingen i hus. Stoff til hjertene kjøper hun som regel på Livs vevstue (på Skreppstad) Hjertene syr hun selv.
Hun lager også runde kranser...
Jeg har en på veggen.... eller to på veggen hjemme i tillegg til hjertekransen...


Her hviler det en nydelig Tildaengel. 
Hjertekransene koster bare kr. 300,00
De store runde kransene er nok noe dyrere men jeg vet ikke prisen så det får dere på forespørsel.

1 kommentar:

  1. Så flott med reklame!
    Har en ny krans på veggen jeg og!
    Klem

    SvarSlett