torsdag 28. januar 2010

Norges varemesse

Torsdag!
I dag ser jeg frem til mange timers besøk på Norges varemesse.
Det er tid for gave og interiørmessen på Lillestrøm.
Forhåpentligvis fylles jeg med mye inspirasjon i forhold til våren og sommerens trender både innenfor smykker og interiør. Jeg antar at kjøpetrangen blir veeeldig stor men her skal kun inspirasjon innhentes. Det er dagens mål nr. 1!
Det skal bli veldig interessant å gå på foredrag med Elisabeth Gullner.
Hun forteller om kunsten å lykkes!
Et foredrag for deg som enten driver for deg selv eller ønsker å starte egen bedrift!
Må jo tillegge at jeg godt kunne tenke meg å få med meg et foredrag med Finn Schjøll også. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så interessert i blomster, men fordi jeg liker hans personlighet. 
Nå er det ikke slik at jeg kjenner han annet enn fra tv-skjermen, men jeg antar at han ikke er så ulik i privaten som på skjermen. Han virker til å være en ekte "figur" som er akkurat sånn som han skal være!!
Slike folk = liker jeg!
Ønsker dere en fin, fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar