lørdag 5. desember 2009

Poser♥

Våknet tidlig i dag, som vanlig og kom på at jeg må jo ha med noen poser.
Spratt opp av sengen litt før åtte og fant frem saks, servietter, decopage, stempel
og papirposer.
Så var det bare å sette igang....
Stemplet 20 poser, klippet til servietter og påførte dette på papirposene.
Dette har en times tørketid, så jeg rakk heldigvis å bli ferdig.
Nå kan jeg sprette ut av morgenkåpen og pakke bilen slik at den er klar til avgang.
.... Litt kribling i magen har jeg, dette blir spennende!!!
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Tørketid...


Slik blir forsiden når tørketiden er over...


Litt dårlig bilde, men altså ... dette er baksiden, med en god jul hilsen.
" Må julen bli fin og gi ro i sinnet.
La alle problemer bli små og forsvinne.
La dagene som kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine!"

Det er som musikk i mine ører...

•♫♪•♫♪•♫♪•♫♪•♫♪•♫♪

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar