tirsdag 1. desember 2009

Navnesøstre♥

1. desember 2009
I dag våknet ungene tidlig.... ikke uten grunn for det var jo tid for første luke i kalenderen. En pakkekalender som stadig byr på utfordringer. Hva skal man kjøpe....? Fikk et veldig godt tips av Ida når hun var innom i kveld, noe jeg skal iverksette fra i morgen den dag. Kjøpe en ordentlig gave og gi de den hver advendtssøndag. Bedre det enn masse småskit som man kaster etter noen få uker allikevel. Genialt!! For at ikke uka skal bli for lang ok, så investerer jeg i en sjokoladekalender til de begge i morgen. Da var utfordringen løst!!! Snakk om løsningsorientert venninne!!
Takk til Ida!!


Jeg hatt trevlig besøk av Ann Kristin i dag!!
Hmmm.... pussig hvordan tiden går... Uavhengig av tid så går praten like lett som før og det er så koselig!!!
Spennende å høre hva som har skjedd i årene som har passert, og hva andre bruker tiden sin til.
Må si jeg gleder meg over dette møtet og har gått og nynnet for meg selv i hele ettermiddag, så takk -
Ann Kristin!!

Forberedelser til julemesse på Aasnes sag - førstkommende lørdag.
Måtte jo selvsagt innom Maxbo for å løse dette. Kjøpte  rett og slett
isolasjonsplater og kledde de med sort bomullsstoff slik at jeg kan henge smykker på.
Thomas reiste på Bernina og kjøpte knappenåler og så var den oppgaven løst.
Her er bilder av resultatet:

 
 
Oversiktlig og greit. Ikke helt klare bilder... men det gir et inntrykk..
Da gjenstår det å lage ferdig lysene med tekst og bilde, pakke inn i cellofan og prise og så er jeg klar for lørdag.
Skal på visning der i morgen så det blir spennende!!

Til slutt....
Takk for 1. desember som gikk knirkefritt.
Dagen ble fylt med mange gode besøk og aktiviteter.


Litt jul....


og, God Jul!!

Da er det sengedags, så nattinatt mine venner!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar