onsdag 23. desember 2009

Kvelden før kvelden♥

Trekker pusten laaangt ned i magen.
Venter på at ovnen skal begynne å pipe for nå har det igrunn gått i ett i hele dag.
Det jeg venter på nå er at karamellpuddingen skal bli ferdig for da kan jeg gå opp
og køye.
Har vært på Løten hos mamma og Tor i dag og spist grøt.
Vi reiste alle sammen ned på Løten lys og du veit... en får ikke gått ut av den døren
før handleposen er fylt opp med lys av mange varianter.
Vel hjemme ved halv syvtiden i kveld var det å pakke ut varer for deretter å steke ribbe, lage karamellsaus og selvsagt pudding.
Nå er det bare få minutter som gjenstår før jeg kan sette den til avkjøling og så skal jeg sove så trygt og så godt.....
Julestrømpene til ungene er fylt opp med både godsaker og nødvendige småduppeditter.
De gleder seg såååå  til morgendagen.
Forhåpentligvis sover vi litt lenge i morgen før vi skal stryke bunadskjorta og tre på oss bunaden for så å gå til kirken.
Jentene skal synge klokka ett, og det gleder jeg meg til. Det er like høytidelig hver gang!!

Vel... da gjenstår det å si god natt og ikke minst god jul til dere alle!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar