onsdag 25. november 2009

Onsdag♥

I dag har jeg vært tre timer på barneskolen.
Barn er bare noen fantastiske individer.
Herlige er de, og ærlige - ikke minst. Enkle og forholde seg til.
De legger ingenting imellom,
er bare seg selv fullt og helt. Tenk om alle kunne vært slik!
Bare vært.....
Ikke analysert, forventet, vært krevende, ikke stilt for høye krav til seg selv,
bare vært......den man er.... og ingen annen.

Gleder meg til neste gang jeg skal til skolen.... på fredag!!
Snart starter juleforberedelsene på skolene rundt omkring også.. det er en herlig tid
vi går i møte. Jeg skal i allefall nyte dagene som kommer.
Ikke stresse, ikke styre - bare kose meg.
Til helgen finner jeg frem julepynten. Engler og nisser skal frem, men ikke i overflod.
Kun sånn akkurat passe mengde... passe mengde for meg.
Da er vi klare til å bare kose oss på kveldene frem til julaften. Det er det som er julen for meg.
Ventetiden.....
God mat, gode kaker og kreative timer med paps og ungene rundt bordet.
Hmmm.... kjenner jeg gleder meg.
I dag er jeg så heldig og skal få være med på julebord.
Amm sitt julebord. Der skal 4 mammaer lage mat og servere til en gjeng med glade barn.
Det blir koselig!!

"Glade jul, hellige jul......"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar