søndag 29. november 2009

1.advent♥

Jeg puster langt ned i magen og kjenner på tiden som kommer... ventetiden.
En herlig og fredfull periode av året!
I dag, 1. advent er vi klare til å tenne lyset i adventstaken. Det gjøres først når
ungene kommer hjem fra Oslo. Dessuten må jeg ned til Toril å hente lysene mine... hun kjøpte med til  meg her forleden, akkurat de som passer til min adventsstake.
Jeg var innom Obs på Lillestrøm i går ettermiddag før jeg skulle ut å spise middag med gode venninner.
Der fant jeg et par julefilmer som jeg tenkte vi skulle se i kveld.
Alltid koselig med julefilmer!!

Fred Claus




Og.. noe så søtt som "Jeg så mamma kysse nissen"......

"Da tenner vi ett lys i kveld vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar