søndag 11. oktober 2009

Stolt av meg sjæl (。♥‿♥。)

Jammen må jeg si det selv.... stolt, ja det er jeg for nå har jeg klart å legge til musikkfiler på bloggersen min også! Du verden hvor mange muligheter som finnes!!
Sjekk bloggen... så kommer musikken!!!

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Åhh... for å ikke glemme.... jeg har laget visittkort i dag også (。♥‿♥。) Åååå-hellemåne!!

I dag har vi virkelig hatt en sosial og flott søndag!!
Vi startet dagen med å reise inn på Strømmen storsenter for å bowle.... jeg er ingen supermester så ungene slår meg som regel og det er jo selvsagt ekstra stas!!
Etter bowling vendte vi snuten mot bestemor og bestefar og der spiste vi en deilig ørretmiddag med tilhørende dessert... og vi ga oss ikke med det.... Før vi kjørte hjem svingte vi av mot Bjørkelangen sentrum og ned til Miagullet og mamsen og papsen hennes. Servering der og gitt, men da måtte jeg melde pass...hi..hi...


     .·´¯`·.¸¸><((((º> ¸.·´¯`·.¸¸><((((º>.·´¯`·.¸¸><((((º> ¸.·´¯`·.¸¸><((((º>.·´¯`·.¸¸><((((º> ¸.·´¯`·.¸¸><((((º>

En deilig dag.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar