fredag 2. oktober 2009

Småsaker jeg er glad i♥

Et lite utvalg av bilder av ting jeg er glad i♥

To vakre engler som henger fra skråtaket oppe i stua♥

















♥Mine første sko♥








En selvlaget skjermvegg av gamle vinduer som jeg fikk av Camilla Sundby når jeg var på Friskgården. Vinduene i bryggerhuset ble byttet ut med nye.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥














Et ordtak som er skrevet inn på en keramikkplate, laget av Sølvi Bakland. Hun holder til på Blaker Skanse og lager de vakreste ting♥














Lys er noe av det vakreste jeg vet i en mørk kveldstime. Dette flotte lyset dekorert med en engel har Andrea laget til mamsen sin.








♥Rekreasjonsrommet mitt oppe♥










 








En nyinnkjøpt lykt som jeg fant hos Janniche på Husets perler.
Her finner man mange vakre ting så det er verdt å ta turen innom.









En tunika jeg falt pladask for når vi var i København i august.










♥Engleorkesteret.











Flere engler...




Kjøkken-englen♥
 ♥♥♥ til sist en orkide som trives i kjøkkenvinduet





1 kommentar: