tirsdag 29. september 2009

Arbeidspsykolog...og erkjennelse..♥

Hmmm..... det får meg til å tenke. Jeg har vært inne til 2.gangs samtale med en arbeidspsykolog i dag. Det som forundret meg er at jeg sitter med alle svarene selv....altså i forhold til hva jeg liker, hva jeg skal jobbe med, hvilken vei jeg skal videre.... osv..
Psykologen... hun stiller spørsmålene og jeg finner svarene!
Bevisstgjøring nok en gang..
Jeg vet hva jeg er god på men jeg reflekterer ikke så mye over det,- i en forholdsvis alminnelig hverdag.
Jeg kjenner at jeg "lever, sprudler, fylles av positiv energi" i et hektisk miljø fyllt av mennesker som jeg kan "serve både av min tilstedeværelse og i kraft av mitt håndverk, men så langt fremme er jeg ikke enda at jeg har energi til å starte på`n igjen for det tar mye tid og ikke minst mye energi.
Men en gang...... ja, da vet jeg at jeg skal igang igjen.... tilbake til kafedriften. Jeg savner den livlige debatten på bordene, jeg savner å utforme og lage god mat, jeg savner og omåes de gode kundene, jeg savner leverandørkontakten, jeg savner å være driftig, organisere, ta avgjørelser, beslutte.
Herlig, jeg har erkjent noe for meg selv. Jeg er handlekraftig, driftig, effektig, besluttsom, kritisk, tålmodig, positiv og vet at man får til det man vil bare tiden er inne for det.
Nettopp, det er det med tiden...."Ting tar tid, og det må ta den tiden det tar!" har jeg fått høre i det uendelige. Ok, jeg har skjønt det!!
 Herlig!!♥
Da kan jeg begynne med neste skritt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar