fredag 19. november 2010

Fredag♥

Herlige fredag!
Meningen var at jeg skulle reise til Åmål i dag etter jobb, men tanken var at jeg skulle reise ved tretiden, noe som ikke lot seg gjøre - mye å gjøre på jobb!! Magisk vil jeg si!! Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle få besøk av så mange flotte mennesker hver eneste dag! Tenk så heldig jeg er!!
Er litt uvant å jobbe så lange og mange dager, men jeg har helsa i behold så da er det ingen grunn til ikke å stå på.
Åmål er mitt herlige fristed. En koselig liten havneby med egne fasisliteter. Jeg lengter dit stadig og kanskje en gang..... flytter jeg dit - hvem vet!
Jeg tar med meg ungene og reiser nedover i morgen i dagslys, da får jeg ei natt i den lille koselige leiligheten vår. Egentlig kunne jeg tenke meg å være der i julen, feire julaften i stillhet sammen med barn og mann. Vi får se hva tiden viser. I år blir det ingen fridager i forbindelse med julen for meg ettersom julaften er på fredag, men -men.. det går fint det og:)
Akkurat nå sitter jeg tilbakelent i sofaen med beina på bordet og har fyr i peisen og selvsagt er en gjeng med stearinlys tent. Jeg hører "Mary, did you know" mens jeg sitter her og taster. En vakker sang  minner meg om at jeg sang i et kor for et par år tilbake. Kjenner at jeg lengter etter å synge, kanskje jeg må gjøre noe med det en dag....Christine sang den så vakkert! Den nydeligste sang jeg noensinne har hørt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar