torsdag 11. februar 2010

Mat, mat og mere mat♥

Hei og hå!
Ja, her har det gått i ett denne uken!
Var på skolen mandag og onsdag og så fikk jeg en bestilling på 2x middag til 30 personer som skulle leveres i dag tidlig klokka 0800.
Maten er på god vei til Sverige og VM i rally!
Kult!!!
Nå er det kringle på tur inn i ovnen snart og så forbereder jeg elggryte til lørdagen som kommer.
Da skal jeg ha smykkekurs og deltakerene bestilte like godt middag til, så
jeg får henge i "stroppen" før jeg flater ut på sofaen etterpå!
Herlig å være virksom!!
God torsdag!

2 kommentarer:

  1. Imponerende! Hadde fått stressutslett bare ved tanken på å lage så mye mat jeg...
    Flink på kjøkkenet du!
    Ha en herlig avslappende date med sofaen senere da!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ikke slit deg helt ut nå da!!!Rallymat???Hva har du laget da?
    Klem

    SvarSlett