torsdag 28. januar 2010

Finn Schjøll♥

Som tidligere skrevet i dag så skulle jeg på Norges varemesse i Lillestrøm
Det ble en fantastisk dag sammen med ei utrolig trivelig og godhjerta jente!
Jeg er såååå glad!!
Vi var på tre foredrag og alle var gode på hver sin måte, men best av alt var foredraget med Finn Schjøll!!
Han vil jeg bare ha mer av!!
En mer levende og humoristisk person enn han skal man jammen lete lenge etter!!
Han bød på seg selv til de grader at jeg ble helt rørt i hjertet og våt i øyekroken.
Det er vanskelig å gjengi det han fortalte for det må uttrykkes på hans egen måte hvis det skal låte bra. Han må bare oppleves!!
Vær du sikker, jeg skal være i samme rom som han igjen - en gang....
Han er ærlig, direkte, raus, godhjerta og robust!

All ære til deg og takk for en hyggelig opplevelse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar