søndag 20. desember 2009

Søndag♥

Våknet opp tidlig og var veldig opplagt selvom jeg entret sengen ved halv tre tiden i natt!
Hadde besøk av gode venner og avtalen vi hadde gjort på forhånd innebar noen runder i spillet "gruble".
Du veit... seieren gikk til damene, gang på gang.. på gang... på gang....
Jeg sier ikke mer.....:)
Litt lengre utpå så var gjestene klare for trivial, så da satte vi igang.. og nok en gang gikk damene seirende ut. Det tok tid, men det måtte ta den tiden som trengtes!!
Morsomt!!
Ser frem til neste gang!

Søndagen skal gå med til å forberede julelunsj for gode venninner i morgen.
I tillegg må jeg finne frem saks og papir og lage noen flere julekort. Her drysser de inn og koselig er det!!!
Takk og takk!!
I l♥ve it!!

Ribba er tatt ut av fryseren for tining, så den skal krydres i morra og ligge frem til julaften. Den blir best på denne måten, synes i allefall jeg.
Og så... skal vi i kirken hvor julen skal synges inn.
Andrea og koret skal synge, så da får vi ta plass med papirlommetørkle og kollekt i lomma!

Ønsker dere alle en trivelig søndag!!

Ps. Har oppdatert oppskriften for "kakemenn" for jeg hadde nemlig glemt å skrive mengden med smør.
Takk Tina, for at du spurte- og lykke til med baksten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar