torsdag 17. desember 2009

Fornøyd med dagen♥

I dag har jeg vært på skolen sammen med Andrea og vi har vært med på juleverksted.
Det er så koselig!! Og her får man i allefall julestemning!
Ungene var superflinke og så trivelige å være sammen med!
Nysgjerrigheten om hva medelever og kollegaer drev med i de andre klasserommene var stor, så jeg tok meg en liten runde.
I klasserommet til Andrea drev Anne Waaler og støpte lys med ungene.
Da dukket det opp minner fra min egen barneskolehverdag.
Lysstøping var så utrolig morsomt å være med på! Kan huske at så fort læreren snudde ryggen til oss så stakk vi en finger eller tre, kanskje til og med en hel hånd oppi stearinet. Det hendte det ble ramaskrik men det gikk alltid greit.
Åhhh, for en koselig opplevelse!
På mandag skal jeg være med igjen så da er jeg spent på hva jeg blir satt til!!

Etter endt dag tok vi turen opp på Kjelle videregående skole. Vi var sulten så vi fant ut at vi skulle ta en lunsj i kafeteriaen. Deilig mat og trivelig betjening. Dessuten så er det en liten synsopplevelse i seg selv å reise dit. Det er så mye vakkert å se! Mens man spiser så kan man nærmest lage en handleliste for seg selv, og ta shoppingrunden til sist før man stiger ut døren.
Mange flinke folk, asså!!!
Der får man det lille ekstra, vil jeg tørre å påstå. Så har du ikke vært der tidligere, er det kanskje på tide!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar