fredag 25. desember 2009

1.juledag♥

Da er 1.juledag snart over.
Her har huset vært fullt av besøk både i går og i dag.
Julaften var en koselig dag med kirkebesøk, og besøk av bestemor og bestefar på kvelden.
Stille og rolig uten for mye styr!
Sånn tror jeg at jeg vil ha det fremover!
Fikk mange flotte gaver, så jeg har vel kanskje vært snill jente i år... uten å ha "snillpike-syndromet".
Verdt å merke seg akkurat det der.....
Nå sitter unger, tante og onkel og ser på flåklypa grand prix... med godteskåler og brus i glassene så ungene koser seg glugg i hjel.
Jeg derimot.. synes det er deilig å slippe å se på tv. Tenkte jeg snart skulle finne frem boka mi og legge meg på sofaen.
I morgen skal jeg komme til dekkede bord og det gleder jeg meg til!!

Fortsatt god 1.dag jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar