mandag 2. november 2009

Tannlegen...

I dag har jeg vært hos tannlegen og fått skiftet ut en gammel plombe.
Merkelig det der... jeg går med litt magevondt noen
dager i forkant til hvert eneste tannlegebesøk.
Og jeg som har verdens mest behagelige tannlege!!!
Jeg har ikke hatt hull på flere år, men nå er det tid for utskiftninger så da er
bedøvelse et "must"!
Sprøyta finnes jeg ikke redd for, men isingen derimot... ahhhh... ekkelt og ubehagelig!!
Merkelig det der at man ikke klarer å sitte tilbakelent i tannlegestolen og puste med magen...
Jeg klarer det i allefall ikke, i tilfelle..... jeg skal kjenne noe.
Her tar jeg bekymringen til det fulle på forhånd.
Noen grunn til å sitte stiv som en planke har jeg altså ikke for hun spør hele tiden...
Går det bra? .. går det bra nå?... og nå?...
Joda, det går bra - formidler jeg så godt jeg kan med allskens remedier i munnen.
Pussig måte å ha en dialog på også... forresten.
Hun skravler.... jeg svarer med de lydene jeg kan.

Uansett, neste gang hvor jeg trenger en utskiftning så håper jeg at jeg har lært litt
fra timen i dag og slapper av og puster med magen.
For det går jo bra!♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar