fredag 6. november 2009

Smykkeprodusenter og andre produsenter♥

Lørdag morgen og oppsummering fra gårsdagens hobbykosekveld!
Kan ikke si at jeg har hatt det så morsomt  som vi hadde det i går, på lenge....
Vi lo, og lo... har nemlig en "standup-komiker" i denne trevlige gruppa her!!
Innimellom "slagene"... altså produksjonen av smykker og scrapping så stod Janne for underholdningen.
Fantastisk, Janne - en dag skal du få prisen din!!!

Har jo selvsagt lagt med et utvalg av bilder fra kvelden.... har fått muntlig godkjenning fra "Idnar" om å publisere bildene på bloggen, så her kommer de!!
La meg presentere;


Til venstre, Randi og Hege.... og så har vi Ida på høyre flanke...
Ser litt forvirret ut eller?!?...


Her ja.... Ikke fullt så oversiktlig på bordet, men vi har kontroll... tror jeg:)
Til Høyre, Janne!


Her smiler vi litt ... ja:)


Janne prøver seg på forskjellige poseringer....


Hege ler og ler.....- av hvem, mon tro?!?


Randi, Ida (under avtrekket.... hm... hvorfor det??) og May-Kristin.


En ny positur...


Se her ja, Janne.... nå er vi på "tur"...
Bare så innmari synd at jeg ikke tenkte på å ta bilder av "moves`a" dine....,
Du og Michael... hadde vært det ultimate paret - i allefall ifølge Sandra!!
Du er herved ansatt som barnevakt hos oss!!
Når det gjelder kreasjonene til damene, så fikk jeg ikke tatt bilder av de....kan jo ikke avsløre julegavene heller....men jeg kan finne tilsvarende bilder etterhvert så får dere et inntrykk av hva kreasjonene bestod av.
Det kan`ke bli lenge til neste gang... for detta var skikkelig trevli` damer!!
Takk og takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar