torsdag 19. november 2009

Husets hjerte♥

I dag kan jeg vel trygt si at jeg har vasket det meste her i huset bortsett fra hobbyrommet.
Det blir ikke før over jul, her ser det ikke ut og sånn kan det egentlig bare være.
Må glise... har igrunn gått i pysj fra jeg stod opp i dag... har fremdeles plysj på tennene, nå ved middagstid.
Men etter middag da får jeg komme meg i dusjen og fikse litt på fasaden.
Jeg stod ikke opp sent, faktisk var klokka 06.10 så det har ikke noe med at jeg ligger og sløver.
Men har man hus så har man hus... sånn er det bare.
Var en tur innom Janne i dag.. og stakk avgårde i samme antrekk og med Havaianas på føttene.
Skulle hente det etterlengtede hjertet som nå har fått sin plass på kjøkkenet.
I utgangspunktet så skulle dette være en krans jeg skulle ha ute... men akk,
det hadde jeg ikke hjerte til.
Så her Janne, kan du se hvor fint det ble!!


Jeg var heldig og fikk en vertinnegave av Hege sist hun var her og Hege, jeg har fulgt vanningsråd
så nå er jeg stolt!!


Juleglede, julefryd!



Flere hjerter....


Og lysstemning på en mørk torsdags efta klokka 15.45

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar