tirsdag 17. november 2009

Gaveposer♥

I dag kom jeg på en ny ide.... jeg hadde en del papirposer liggende fra da jeg drev kafeen.
Grublet og tenkte litt på hva jeg kunne gjøre med de.
Og så... fikk jeg en brilijant ide.. for jeg liker å gi bort små gaver, og så
pleier jeg å kjøpe søte gaveposer på nille eller tilsvarende butikker.
Hva med å lage sine egne?!?
Joda, jeg satte igang.. alle er ikke ferdige enda heller, men kanskje min ide kan smitte over
på noen andre.... hvem vet...
Her kan dere få en liten titt...

Her er det en variant. Som dere sikker skjønner så har jeg fått helt engelmani...


Her er det et stempelbilde, ser at den ikke ble så tydelig på bildet men det er et lite
kor som står og synger.
I tillegg er følgende tekst stemplet inn:
"Må julen bli fin og gi ro i sinnet.
La alle problemer bli små og forsvinne.
La dagene som kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine!!"
 En nydelig tekst, spør du meg!!


 
Engelmotiv veitu... decopage..
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar